Tedavilerimiz

Dental İmplant

Ağız ve diş sağlığı ile ilgili tüm gelişmelere rağmen, birçok insan çoğunlukla diş çürümesi, periodental hastalık veya yaralanma nedeniyle diş kaybına uğramaktadır.

All On 4 - 6 İmplant

All on 4/6 implant tekniği, alt ve üst çene kemiklerinin detaylıca görüntülenmesinden sonra, aşırı düzeyde kemik kaybı meydana gelen hastalarda protezin sabitlenmesi için uygulanan bir tedavi yöntemidir.

Gülüş Tasarımı

Ağız bakımı denilince akla diş ağrısı, ağız kokusu ve diş kayıpları gibi problemler ve tedavileri gelse de günümüzde diş ve diş etlerine bağlı gülüş estetiği de oldukça önemlidir.

Laminate Veneer

Estetik diş tedavisi yöntemlerinden biri olan laminate veneer, dişlerin porselenle kaplanmasıdır.

Dental Crowns

Diş kaplaması ya da kaplama diş olarak da bilinen diş kronu, çürük veya travmaya bağlı olarak kırılan veya başka bir nedenle aşırı madde kaybı görülen dişlerin ya da kanal tedavisi görmüş dişlerin küçültülüp kaplanması işlemidir.

Ortodontik Tedavi (Invisaling)

Ortodontik bir tedavi yöntemlerinden olan invisaling, ileri teknolojide, kişiye özel olarak hazırlanan şeffaf plaklardan oluşmaktadır.

Diş Beyazlatma

Beyaz dişler, günlük yaşamda hijyen, özgüven ve estetik görünüm açısından önemli bir yer tutmaktadır ancak fizyolojik nedenlerin yanı sıra; sigara, antibiyotik kullanımı, kahve ve çay tüketimi gibi iç- dış sebeplerle renklenmelere bırakabiliyor

Phone
Phone
This site is registered on wpml.org as a development site.